Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Helvete också,,

Av Matildaaa - 30 november 2008 21:38

Tankarna på dig är återigen tillbaks.

Jag vill fan bara att dom ska försvinna härifrån.

Känslorna jag har för dig är inte samma som innan.

Innan du sa dom där sex orden som fick mitt hjärta att brista.

Jag var beredd att offra hela mitt liv för dig.

Den underbara människan, den gulliga killen som jag vet att du egentligen är. Det är klart att jag tycker illa om dig efter allt du gjort mot mig.

Men en dag kommer du inse vilket jävla misstag du gjorde.

Jag vet inte om jag vågar falla dit igen, om jag ens vågar tycka att någon är söt igen.


Kom igen killen, inse ditt bästa.

Om du är osäker så sträck ut din hand så tar jag den och visar vägen till det säkra. Mina känslor för dig kommer kanske inte vara kvar för alltid, men såren du har givit mig kommer värka för all framtid.

Men du är ändå så jävla falsk.

Jag trodde fan att du var en seriös kille som inte skulle svika efter bara några dagar. Men du har gjort ditt val och det sved som fan, ända in i hjärtat, ända in i själen.


Du älskade inte mig som jag var, helvete också.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:(

Av Matildaaa - 25 december 2008 17:40

Saknaden efter dig är enorm.Mina tårar bara rinner.Min högsta önskan var att den där jävla cancern skulle försvinna från dig.Men den där jävla fucking sjukdomen tog ditt liv! :( :(FAN JÄVLA FUCKING CANCER!!Jag hoppas du har det bra i himlen, jag tänk...

Av Matildaaa - 18 december 2008 18:56

Jag gråter inte Jag skrattar inte Jag går inte Jag tänker inte Jag pratar inte Jag lever inte      Jag gör ingenting utan dig, för jag älskar dig brorsan ! <3 ...

Av Matildaaa - 18 december 2008 18:56

Jag gråter inte Jag skrattar inte Jag går inte Jag tänker inte Jag pratar inte Jag lever inte      Jag gör ingenting utan dig, för jag älskar dig brorsan ! <3 ...

Av Matildaaa - 9 december 2008 20:32

Tjolahopp, här är en ny version av Jag vet,älskling. Den vart mycket bättre och ska läsa upp den på elevens val i skolan.                                Jag vet, älskling. Du har svikit. Lovat att förbättra dig. Älskling, när jag tänker på vad du har...

Av Matildaaa - 6 december 2008 21:18

Jag försökte hålla fast våran kärlek. Men fuck , jag förstörde allt igen & du gick iväg gråtandes. Förlåt älskling, men jag e nog inte tjejen du drömt om ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards